Stav: Předváděcí Rok přihlášení: 2019 Najeto: 16 565 km Barva: Bianco Avus
Stav:
Předváděcí
Barva:
Bianco Avus
Interiér:
Rosso Ferrari
Najeto:
16565 km
Datum přihlášení:
17.4. 2019
Celková délka
4922 mm
Celková šířka
1980 mm
Výška
1383 mm
Rozvor
2990 mm
Přední stopa
1674 mm
Zadní stopa
1668 mm
Suchá hmotnost
1865 kg
Pohotovostní hmotnost
1740 kg
Rozložení váhy
46% - 54%
Objem nádrže
91 l
Objem zavazadlového prostoru
450 l
Typ
V8-90°turbo, 3.9 litrový turbodmychadlový motor
Kompresní poměr
9,4:1
Maximální výkon
449 kW (610 cv) at 7500 rpm
Maximální točivý moment
760 Nm mezi 3000 a 5250 rpm
Palivo
benzin
Maximální rychlost
320 km/h
Zrychlení 0-100 km/h
3.5 s (0-200 km/h 10.8 s) (100-0 km/h 33 m)
Převodovka
F1, dvojspojková 7-mi rychlostní plus zpátečka
Elektronika
ESP, ESC, with F1 track. E-Diff 3, SCM-E with twin solenoid
Kombinovaná (ECE+EUDC)
se systémem HELE spotřeba paliva 11.6 l/100km
Kombinovaná (ECE+EUDC)
265 gCO2/km
Inteligentní airbagy pro řidiče a spolujezdce, čtyřkolová trakce 4RM-EVO a trakční kontrola F1-track, elektronické řízení diferenciálu E-diff, bi-xenonové světlomety, světelné diody LED, denní světla, déšť, zamlžení, solární a světelné senzory, duální zóny vzduchusensors, dual zone air klimatizace, zatahovací boční airbag na panelu dveří pro ochranu hlavy, převodovka DCT F1, 7-stupňová převodovka s převodovkou se dvěma spojkami, nouzová sada pro opravu systému pro monitorování tlaku a teploty v pneumatikách, 20 "kola z matné stříbrné slitiny, údržba baterie, integrovaný příkaz pro řízení nastavení vozidla s 5 různými možnostmi ICE, WET, COMFORT, SPORT, ESC OFF, Manettino na řízení dvojitá zadní LED diody, multifunkční kožený volant s tlačítkem startování motoru (spouštěč motoru), elektrické vyhřívané postranní zrcátko s automatickým ovládáním uzamčení, automatické stmívání a automatické parkování, karbon-keramický brzdový systém, řízení startování výkonu, klíč s transpondérem, dálkové ovládání pro otevírání dveří a dveří zavazadlového prostoru a Systém bezklíčového spouštění, Elektronický posilovač řízení citlivý na rychlost, nastavení elektrického sloupku řízení s pamětí a snadnou funkčností, adaptivní magnární SCM-E odpružení a elektronický systém ESC ovládání stability, přední a zadní parkovací senzory, tepelná a zvuková izolace čelního skla, zadní sklo a boční okna, ochranný kryt automobilu, 8W plně elektrická sedadla s topením, pneumatické podhlavníky a bederní nastavení, 3 vzpomínky a snadná vstupní funkce, zadní parkovací kamera,s aktivním grilem, tempomat s informacemi na přístrojové desce, elektrickým zadním kabelem, vnitřním elektrochromickým zpětným zrcátkem, integrovaným systémem, 4 USB konektory na centrálním tunelu, dotyková obrazovka 10,25 ", 3D navigační mapy, Bluetooth audio streaming a DAB rádio, přední a zadní bezpečnostní pásy s omezeným zatížením a isofixem, integrovaný periferní systém proti krádeži, volumetrická funkce a funkce proti zvedání, systém 4R-S, ABS, EBD a bočního skluzu COntrol 4 (SSC4)
brzdiče ve žlutém provedení, přední mřížka v chromovaném provedení, panoramatická střecha, sportovní koncovky výfuku, Scuderia Ferrari logo na blatnících, 20" kovaná diamond kola, ukončení panoramatické střechy v černém provedení, karbonová zóna řidiče + leds, komfortní elektrická sedadla, extra koberečky s vyšitým logem, aluminiový otáčkoměr, plně elektrická sedadla, AFS natáčecí světlomety, protikamínková úprava, zvedání přední i zadní nápravy, HELE - start/stop systém, 360° kamera, hlídání jízdy v pruhu, mrtvý bod karbonové prvky interiéru.